4 βιβλία που θα σε βοηθήσουν να αναβαθμίσεις τις πωλήσεις σου

Ψάχνεις μια καλή ευκαιρία για να επαναπροσδιορίσεις την προσέγγισή σου, να αναλογιστείς το που βρίσκεσαι και να πάρεις μια βαθιά ανάσα, πριν «βουτήξεις στα βαθιά» της πώλησης;

Αν είσαι έμπειρος manager, νέος πωλητής, ακόμα και CEO μιας επιχείρησης, υπάρχει πάντα κάτι που μπορείς να «πάρεις» από ένα βιβλίο καλογραμμένο και διαχρονικό – είτε  αυτό το κάτι πρόκειται για μια νέα οπτική στο πως να προσεγγίζεις δυνητικούς πελάτες, πως να διατηρήσεις τα κίνητρα της ομάδας σου, είτε ακόμα και να αναπτύξεις εξαιρετικές σχέσεις με τους καταναλωτές.

Αν ψάχνεις απαντήσεις ή ακόμα και τρόπους βελτίωσης των τακτικών πώλησής σου, τα παρακάτω βιβλία σε αφορούν.

Selling 101: What Every Successful Sales Professional Needs to Know (Zig Ziglar)

Ο Zig Ziglar, motivational speaker και συγγραφέας του βιβλίου, εξηγεί τα πάντα σχετικά με τη διαδικασία πωλήσεων με σκοπό να μεταλαμπαδεύσει τον τρόπο που μπορεί κανείς να βρει δυνητικούς πελάτες, να ξεπεράσει την «αποστροφή» στις τηλεφωνικές κλήσεις, να κάνει τις σωστές ερωτήσεις και να καταφέρει την πώληση.

Χρησιμοποιώντας παραδείγματα από την πολυετή εμπειρία του, ο Ziglar παραθέτει τα βασικά στοιχεία για το πώς να πείσεις περισσότερα άτομα πιο αποτελεσματικά, πιο ηθικά και πιο συχνά.

Τα μεγαλύτερα μαθήματα που θα κρατήσεις από αυτό το βιβλίο:

· Χωρίς πωλήσεις, τα κέρδη δύσκολα αυξάνονται και ακόμα πιο δύσκολα υπάρχουν.

· Οι επιτυχημένοι πωλητές δεν περιμένουν, αναζητούν πάντα μια νέα πρόκληση.

· Το να χτίσεις νέες σχέσεις δεν είναι ντροπή. Αντιθέτως, το να τις επεκτείνεις ζητώντας ευγενικά από έναν συνεργάτες σου να πει σε άλλους για τα προϊόντα σου, αποτελεί εξαιρετική τακτική.

B2B Sales Mentors: 20 Stories from 20 Top 1% Sales Professionals (Scott Ingram)

Ο Scott Ingram, συγγραφέας του βιβλίου και οικοδεσπότης του Sales Success Stories Podcast, θέλει σε βοηθήσει να φτάσεις τις πωλήσεις σου στο επόμενο επίπεδο!

Το βιβλίο του αποτελεί μια αρκετά επιμελημένη συλλογή διαχρονικών μαθημάτων, από εξειδικευμένους ανθρώπους. Είναι γραμμένο σε ανεπίσημο στυλ, με σαφή στοιχεία για το πως να αναλάβεις δράση, στο τέλος κάθε κεφαλαίου.

Στο B2B Sales Mentors, λοιπόν, θα ανακαλύψεις:

· Τεχνικές νοοτροπίας και καθορισμού στόχων, εμπνευσμένες από τους top μέντορες πωλήσεων

· Δημιουργικές τεχνικές αναζήτησης που ανοίγουν συνεχώς νέους ορίζοντες

· Πως να αποκτήσεις τη δουλειά των ονείρων σου στις πωλήσεις και τρόπους να αποκτήσεις μεγαλύτερο εισόδημα

· Διαδικασίες πωλήσεων για κλείσιμο μεγάλων συνεργασιών

· Παραδείγματα που θα σε οδηγήσουν σε νίκες στις πωλήσεις

· Πρακτικές διαδικασίες που θα σε βοηθήσουν να βελτιώσεις τα αποτελέσματά σου

Drive: The Surprising Truth About What Motivates Us (Daniel H. Pink)

Ο Daniel H. Pink είναι ένα από τα κορυφαία business μυαλά στον κόσμο και συγγραφέας πέντε βιβλίων με τις καλύτερες πωλήσεις που αφορούν την εργασία, τη διαχείριση και την επιστήμη της καταναλωτικής συμπεριφοράς.

Το Drive είναι το τέταρτο βιβλίο του Pink που εμβαθύνει στα κίνητρα. Υποστηρίζει ότι το ανθρώπινο κίνητρο παίζει τεράστιο ρόλο και ότι οι πτυχές αυτού του κινήτρου μπορούν να χωριστούν σε αυτονομία, γνώση και σκοπό. 

Αποσαφηνίζει ότι τα παλιά μοντέλα κινήτρων οδηγούνται από ανταμοιβές και φόβο τιμωρίας και κυριαρχούνται από εξωγενείς παράγοντες όπως το χρήμα.

Ο Daniel H. Pink εξηγεί, με απλούς όρους και πολλά παραδείγματα, ότι οι ανταμοιβές και οι τιμωρίες,  είναι ένα παλιό πρότυπο που δεν φαίνεται να λειτουργεί στα σημερινά εργασιακά περιβάλλοντα.

Τονίζει δε ότι για να παρακινήσεις την ομάδα σου, θα πρέπει να τους διασφαλίσεις τα εξής: αυτονομία, ανάπτυξη δεξιοτήτων και σκοπός.

Sell or Be Sold: How to Get Your Way in Business and in Life (Grant Cardone)

Η ικανότητα πώλησης του εαυτού σου είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία σου, όπως η τροφή, νερό και οξυγόνο για τον οργανισμό σου, υποστηρίζει ο συγγραφέας του βιβλίου και CEO των Cardone Enterprises & Cardone Capital, Grant Cardone.

Κι αν πιστεύεις ότι κάτι τέτοιο είναι υπερβολή, σκέψου πόσες φορές ήρθες σε θέση κατά την οποία έπρεπε να πουλήσεις τις ιδέες σου με σκοπό να προωθήσεις τον εαυτό σου και να εκπληρώσεις τους στόχους σου.

Πιστεύεται ότι ο νούμερο ένα λόγος για τον οποίο μια επιχείρηση αποτυγχάνει είναι η έλλειψη κεφαλαίου, αλλά η πραγματικότητα είναι ότι η επιχείρηση αποτυγχάνει λόγω της αδυναμίας να πουλήσει ιδέες, προϊόντα και υπηρεσίες σε αρκετά μεγάλες ποσότητες, ώστε να εξασφαλίσει την επιτυχία της.

Το βιβλίο είναι γραμμένο για εκείνους που δεν θεωρούν τους εαυτούς τους πωλητές, αλλά θέλουν να φέρουν μεγαλύτερη επιτυχία στη ζωή τους. Περιγράφει με απλούς και κατανοητούς τρόπους τόσο πως μπορείς να επηρεάσεις το κοινό σου να «αγοράσει» τις ιδέες/προϊόντα/υπηρεσίες σου, όσο και το πως μπορείς να το μετατρέψεις σε υποστηρικτή σου.

Ελπίζουμε το υλικό που σου δώσαμε να το αξιοποιήσεις στο έπακρο και να σε βοηθήσει να επιτύχεις ακόμα μεγαλύτερα νούμερα.

Ο Garrison Keillor είπε κάποτε “ένα βιβλίο είναι ένα δώρο, που μπορείς να ξετυλίξεις ξανά και ξανά”.

Δεν θα μπορούσαμε να συμφωνήσουμε περισσότερο!

Αν σε βοήθησε αυτό το άρθρο, το βρήκες ενδιαφέρον και επιθυμείς να ενημερώνεσαι για παρόμοια, τότε μπορείς να γραφτείς στο newsletter μας, ώστε να τα λαμβάνεις απευθείας στο email σου.

Share:

Facebook
LinkedIn

Περιεχόμενα Άρθρου

Σχετικά Άρθρα

“Μετάβαση στην καινοτομική, εξωστρεφή και έξυπνη εξειδίκευση στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας”

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε υφιστάμενες πολύ μικρές, μικρές και μεσαίες επιχειρ​ήσεις της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. Περίοδος Υποβολής Αιτήσεων:από 22/1/2024 έως 22/5/2024 Σκοπός Σκοπός και στόχος

Προκήρυξη Δράσης«Ενίσχυση της Ίδρυσης και Λειτουργίας Νέων Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων»

UPDATE:  Δημοσιεύτηκε η Δράση «Ενίσχυση της Ίδρυσης και Λειτουργίας Νέων Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων» Ηλεκτρονική Υποβολή Αιτήσεων:18/12/2023 – 29/02/2024 στις 15:00 Σκοπός Η δράση που αναμένεται και

Μόνο ενδιαφέρον περιεχόμενο!

Όπως και εσύ, μισούμε τα spam. Γι’ αυτό σου δίνουμε τον λόγο μας ότι δεν θα σου στέλναμε κάτι που εμείς οι ίδιοι δεν θα το θεωρούσαμε ενδιαφέρον και χρήσιμο. Μια φορά τον μήνα, θα παραλαβάνεις χρήσιμες πηγές και καλές πρακτικές που αφορούν το digital marketing, το e-commerce, το management και πολλά ακόμα ενδιαφέροντα θέματα.