Άρθρα για τους επαγγελματίες του 21ου αιώνα
Εγγράψου στο μηνιαίο newsletter μας για χρήσιμες πηγές σχετικά με το το σύγχρονο management, το digital marketing, το ecommerce και τον ψηφιακό μετασχηματισμό.
Ανακάλυψε τα άρθρα μας ανά κατηγορία:

Μάθε ποιους δείκτες πρέπει να παρακολουθείς για να αξιολογήσεις τις online ενέργειές σου!
Τελευταία Άρθρα

Προδημοσίευση Δράσης«Ενίσχυση της Ίδρυσης και Λειτουργίας Νέων Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων»
Σκοπός Η δράση που αναμένεται και επισήμως να ανακοινωθεί εντός του τελευταίου τριμήνου του 2023 έχει ως σκοπό την ενίσχυση νέων ή και νεοσύστατων* μικρομεσαίων

23 κρίσιμα eCommerce KPIs για παρακολούθηση και αύξηση των πωλήσεων
Τι είναι τα KPIs και από τι αποτελούνται Ένας βασικός δείκτης απόδοσης είναι μια μετρήσιμη τιμή που δείχνει πόσο αποτελεσματικά μια εταιρεία επιτυγχάνει βασικούς επιχειρηματικούς

ERP (Enterprise Resource Planning): Ένας ολοκληρωμένος οδηγός για μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Σε μια εποχή όπου τα δεδομένα είναι το νέο πετρέλαιο και η αποδοτικότητα των διαδικασιών είναι το κλειδί για την ανάπτυξη και την κερδοφορία, ο

Δέσμη Δράσεων “Πράσινη Μετάβαση ΜμΕ”
Η Δράση “Πράσινη Μετάβαση ΜμΕ” με συνολικό προϋπολογισμό 700.000.000 ευρώ ενθαρρύνει επενδυτικά σχέδια που στοχεύουν στην αξιοποίηση και ανάπτυξη σύγχρονων τεχνολογιών και υποδομών. Ανταμείβει πρωτοβουλίες

Google Analytics 4 (GA4): 10 λόγοι που θα φέρουν την επανάσταση στην ανάλυση δεδομένων
Για τους επιχειρηματίες του 21ου αιώνα και τους data enthusiasts η σημασία και η υπεραξία της ανάλυσης δεδομένων είναι πλέον αυταπόδεικτη. Αξιοποιώντας δεδομένα από το

ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΜΕ – Προκήρυξη Δέσμης Δράσεων
Η Δέσμη Δράσεων «ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΜΕ» έχει συνολικό προϋπολογισμό 300.000.000€ και στοχεύει στον εκσυγχρονισμό των ελληνικών επιχειρήσεων όσον αφορά στην υιοθέτηση των σύγχρονων ψηφιακών τεχνολογιών