Οι εξελίξεις που επηρεάζουν το business του 21ου αιώνα

Εγγράψου στο μηνιαίο newsletter μας για χρήσιμες πηγές σχετικά με το marketing, την τεχνολογική καινοτομία, το ecommerce και το σύγχρονο management.

Τελευταία Άρθρα

Strategy Sessions

Οι 3 θεμελιώδεις διαστάσεις στρατηγικής eShop – Στρατηγική Εξυπηρέτησης (Μέρος 3ο από 3)

Η ποιότητα και ο τρόπος εξυπηρέτησης ενός πελάτη, και ειδικά ενός νέου πελάτη, αποτελεί στρατηγική διαδικασία για ένα eShop που θέλει να πετύχει υψηλή πιστότητα

Διαβασε Περισσοτερα »