Email Marketing: Χρήσιμα στατιστικά που θα σε πείσουν για την αποτελεσματικότητά του

Η απόφαση για το πού να επενδύσεις το budget που διαθέτεις για τις marketing ενέργειες, δεν είναι μια απόφαση που παίρνεις εύκολα.

Ξέρεις ότι πρέπει να προσελκύσεις νέους πελάτες και να διατηρήσεις τους υπάρχοντες, αλλά δεν μπορείς να επενδύσεις χρόνο ή πόρους σε κάτι που δεν θα αποφέρει τα αποτελέσματα που περιμένεις.

Σήμερα θα σου παραθέσουμε μερικά ενδιαφέροντα στατιστικά που αφορούν το email marketing, ξεχωρίζοντας αυτά που αφορούν την επικοινωνία μεταξύ επιχειρήσεων (Business-to-Business) και αυτά που αφορούν το καταναλωτικό κοινό (Business-to-Consumer).

B2B Email Marketing 

  • Το 81% των B2B marketers, δηλώνει ότι η πιο χρησιμοποιημένη μορφή Content Marketing είναι μέσα στα Newsletters:

Αυτές οι δύο τακτικές marketing έχουν κάτι κοινό: δημιουργούν αφοσιωμένο κοινό και χρειάζονται συνέπεια στην αποστολή και κοινοποίηση περιεχομένου. Δεν θα πρέπει να ξεχνάς ότι τα μηνύματα που στέλνεις χρειάζεται να έχουν ποιοτικό, σχετικό και ενδιαφέρον περιεχόμενο. Πρέπει επίσης να είναι οπτικά ελκυστικά και, πολύ σημαντικό, να έχουν έναν σκοπό.

  • Το 86% των επαγγελματιών φαίνεται να προτιμά το email ως κανάλι επικοινωνίας

Υπάρχουν πολλοί επαγγελματίες στο χώρο του B2B και σε όλους τους κλάδους, που χρησιμοποιούν συχνά το email marketing για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους, αλλά και το δίκτυο συνεργατών τους

  • Το 60% των marketers παγκοσμίως πιστεύουν ότι το Email Marketing επιφέρει θετική απόδοση επένδυσης (ROI)

Μια πλατφόρμα email marketing κοστίζει λιγότερο από τα παραδοσιακά κανάλια και σε περιπτώσεις πολύ λιγότερο από άλλες σύγχρονες τακτικές. Σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα οφέλη του, αν δαπανήσεις χρόνο ώστε να μάθεις πως να χτίζεις σωστά τις καμπάνιες σου αλλά, να μεταφράζεις τα δεδομένα που σου δίνουν πίσω και στην συνέχεια να τις βελτιώνεις, η επιστροφή της επένδυσής σας θα σε εκπλήξει… θετικά!

  • Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με εξατομικευμένο θέμα δημιουργούν 50% υψηλότερες τιμές ανοίγματος ενός email

Τα εξατομικευμένα email ανταποκρίνονται καλύτερα στους αποδέκτες, επομένως είναι απαραίτητο να αφιερώσεις χρόνο για να εξατομικεύσεις το θέμα τους και να παραδώσεις σχετικό περιεχόμενο σε κάθε αναγνώστη.

  • Τα subject lines με emojis αυξάνουν το ποσοστό ανοίγματος του email

Χάρη στα emoji, το subject line ενός email είναι πολύ πιο εκφραστικό. Χρησιμοποιώντας τα στη θέση των λέξεων ή για να συμπληρώσουν τις λέξεις, μπορείς να «ξεκλειδώσεις» έναν νέο τρόπο για να αλληλεπιδράσεις και να συνδεθείς με τους παραλήπτες σου.

B2C & eCommerce Email Marketing

  • Ο αριθμός των ενεργών χρηστών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προβλέπεται να φτάσει τα 4,3 δισεκατομμύρια το 2023

Μπορείς να αντιληφθείς τον αριθμό; Παραπάνω από τον μισό παγκόσμιο πληθυσμό θα είναι ενεργοί χρήστες email και εσύ θα έχεις την ευκαιρία σου να τους προσελκύσεις και να τους μετατρέψεις σε εν δυνάμει πελάτες.

  • Το 78% των καταναλωτών έχουν καταργήσει την εγγραφή τους από λίστες, επειδή ένα Brand έστειλε πάρα πολλά email

Τώρα θα αναρωτιέσαι, πόσα είναι τα πάρα πολλά email. Δεν υπάρχει καθορισμένος αριθμός, ωστόσο  ένα newsletter τουλάχιστον μία φορά το μήνα φαίνεται να είναι απαραίτητο ώστε να σε κρατήσει ο καταναλωτής στο μυαλό του, χωρίς να του δημιουργήσεις αρνητικό αίσθημα.

  • Πάνω από το 90% των καταναλωτών ελέγχουν τα email τους καθημερινά

Με αυτό το ποσοστό καταλαβαίνεις ότι το να διαβάζουμε τα email μας είναι κομμάτι της ρουτίνας μας. Και ποιός δεν θέλει να βρίσκεται στη ρουτίνα του πελάτη του;

  • Οι συνδρομητές email έχουν 3,9 φορές περισσότερες πιθανότητες να μοιραστούν το περιεχόμενό σου στα Social Media τους

Κατά τα λεγόμενα του quicksprout.com, το email marketing φέρνει το 13,91% της συνολικής κίνησης στο blog του, οδηγεί το 41% των σχολίων του και οι συνδρομητές του είναι 3,9 φορές πιο πιθανό να μοιραστούν το περιεχόμενό του στα κοινωνικά δίκτυα. Αυτό βγάζει νόημα, αν σκεφτείς ότι μπορείς απευθείας να δημοσιεύσεις κάτι που ενδιαφέρει εσένα και τους φίλους σου, από ένα email που απλά έλαβες στα εισερχόμενά σου!

  • Τα εξατομικευμένα (μέσα από τμηματοποιημένες λίστες) email δημιουργούν το 58% των εσόδων της εταιρείας

Η τμηματοποίηση είναι η διαχωρισμός/ομαδοποίηση  των συνδρομητών μιας λίστας σε μικρότερα τμήματα, με βάση κάποια καθορισμένα κριτήρια. Η τμηματοποίηση αυτή χρησιμοποιείται ως τακτική εξατομίκευσης, για την παροχή πιο σχετικού περιεχομένου στους συνδρομητές και γίνεται συνήθως με βάση τη γεωγραφική τοποθεσία, τα ενδιαφέροντά τους, το ιστορικό αγορών και πολλά άλλα. Με αυτόν τον τρόπο μπορείς να διαχειρίζεσαι πιο συγκεκριμένα κάθε λίστα email, αντί να δημιουργείς ένα μαζικό μήνυμα για όλους.

Ελπίζουμε να βρήκες αυτά τα στατιστικά email marketing ενδιαφέροντα και χρήσιμα! Μείνε σε επαφή, καθώς σκοπεύουμε να ανανεώσουμε αυτή τη λίστα στατιστικών.

Εάν χρειάζεσαι βοήθεια με την στρατηγική και τον μηχανισμό email marketing της επιχείρησής σου, κλείσε μια δωρεάν ενημέρωση  και μάθε όλες τις επιλογές που μπορείς να αξιοποιήσεις για τις ανάγκες σου  .

Σε κάθε περίπτωση, μην ξεχάσεις να κάνεις εγγραφή στο newsletter μας για να λαμβάνεις εύκολα και γρήγορα περιεχόμενο σαν και αυτό!

Πηγές: eMarketing Platform, Hubspot, Content Marketing Institute 

Share:

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn

Σχετικά Άρθρα

Μόνο ενδιαφέρον περιεχόμενο!

Όπως και εσύ, μισούμε τα spam. Γι’ αυτό σου δίνουμε τον λόγο μας ότι δεν θα σου στέλναμε κάτι που εμείς οι ίδιοι δεν θα το θεωρούσαμε ενδιαφέρον και χρήσιμο. Μια φορά τον μήνα, θα παραλαβάνεις χρήσιμες πηγές και καλές πρακτικές που αφορούν το digital marketing, το e-commerce, το management και πολλά ακόμα ενδιαφέροντα θέματα.

Κατέβασε τώρα τον οδηγό ΔΩΡΕΑΝ και μάθε ποιους δείκτες πρέπει να παρακολουθείς για να αξιολογήσεις τις online ενέργειές σου!

Rocketletter: Το newsletter που έχει στόχο να εμβαθύνεις και να πετύχεις στην νέα ψηφιακή εποχή.

Εγγράψου τώρα και θα σου στείλουμε κατευθείαν: