google-analytics-4 gravity labs

Google Analytics 4 (GA4): 10 λόγοι που θα φέρουν την επανάσταση στην ανάλυση δεδομένων 

Για τους επιχειρηματίες του 21ου αιώνα και τους data enthusiasts η σημασία και η υπεραξία της ανάλυσης δεδομένων είναι πλέον αυταπόδεικτη. Αξιοποιώντας δεδομένα από το Urchin του 2005 μέχρι και τα Universal analytics του σήμερα, πάρθηκαν τεκμηριωμένες αποφάσεις από επιχειρηματίες και marketers που οδήγησαν σε μαθηματική  επιτυχία. 

Είναι τα GA4 απλώς μια ακόμα αναβαθμισμένη version των Google Analytics; Η απάντηση από την ίδια την Google στην επίσημη ανακοίνωσή της είναι ξεκάθαρα όχι. 

Τα Google Analytics 4 σχεδιάστηκαν 1) για να προβλέψουμε τι θα γίνει, όχι απλά να παρακολουθούμε τι γίνεται 2) για να παρέχουν προηγμένες πληροφορίες με κύριο γνώμονα την συμπεριφορά του χρήστη εστιάζοντας παράλληλα στην ιδιωτικότητα και τη συμμόρφωση βάσει GDPR.  

Καθώς ο ανταγωνισμός αυξάνεται συνεχώς, ολοένα και παραπάνω επιχειρήσεις ψάχνουν τρόπο να κερδίσουν την πολύτιμη γνώση της συμπεριφοράς των χρηστών και πελατών τους, για την βέλτιστη απόδοση των ενεργειών marketing και διαφήμισης. Τι αλλάζει με  το Google Analytics 4;

Τα 10 κορυφαία χαρακτηριστικά του GA4 που θα αλλάξουν το τοπίο. 

1. Έμφαση στο Χρήστη 

Το GA4 προσφέρει μια νέα προσέγγιση με επίκεντρο τον χρήστη που εστιάζει στη συμπεριφορά μεμονωμένων χρηστών και όχι σε περιόδους σύνδεσης ή προβολές σελίδας. Αυτό σου επιτρέπει να αποκτήσεις βαθύτερες πληροφορίες για το ταξίδι του πελάτη και να παρακολουθείς την αφοσίωση του σε πολλαπλές συσκευές και κανάλια.

2. Αλγόριθμοι Τεχνητής Νοημοσύνης 

Χρησιμοποιώντας εργαλεία με τεχνητή νοημοσύνη για την ανάλυση της συμπεριφοράς των χρηστών, την πρόβλεψη μελλοντικών τάσεων και την προσαρμογή των ενεργειών marketing και διαφήμισης, οι eCommerce εταιρείες μπορούν να παραμείνουν μπροστά από τον ανταγωνισμό και να δημιουργήσουν μια καλύτερη εμπειρία για τους πελάτες τους.

3. Event-Driven Tracking

Σε αντίθεση με το Universal Analytics που παρακολουθεί τις προβολές σελίδων, το GA4 χρησιμοποιεί ένα μοντέλο δεδομένων βάσει συμβάντων αλληλεπίδρασης των χρηστών, όπως κλικ, αναπαραγωγή βίντεο, λήψεις και άλλα. Έτσι παρακολουθείς ένα ευρύτερο φάσμα ενεργειών των χρηστών και δημιουργείς προσαρμοσμένα συμβάντα ειδικά για τις ανάγκες της επιχείρησης σου.

4. Προσαρμόσιμη Παρακολούθηση Μετατροπών

Με το GA4, μπορείς να αναλύεις προσαρμοσμένες μετατροπές με βάση συγκεκριμένες ενέργειες χρήστη, όπως υποβολές φορμών, κλικ κουμπιών και άλλα. Αυτό παρέχει πιο ακριβείς πληροφορίες σχετικά με την απόδοση επένδυσης (ROI) των καμπανιών marketing και σε βοηθά να βελτιστοποιήσεις την εμπειρία του χρήστη στο eShop σου για καλύτερα αποτελέσματα.

5. Βελτιωμένη Διασύνδεση με τα Google Ads

Το GA4 έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί απρόσκοπτα με το Google Ads, επιτρέποντάς να παρακολουθείς εύκολα τις μετατροπές και να βελτιστοποιείς τις διαφημιστικές σου καμπάνιες πετυχαίνοντας ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.

6. Cross-Platform & Cross-Device Tracking

Το GA4 παρακολουθεί τις αλληλεπιδράσεις των χρηστών σε πολλές συσκευές και πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένων των εφαρμογών σε φορητές συσκευές. Αυτό παρέχει μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα του χρήστη και των επιλογών του και σου επιτρέπει να επανασχεδιάσεις τις ενέργειες σου βάσει αποτελεσμάτων και δεδομένων.

7. Φιλική και Εύχρηστη Νέα Εμφάνιση 

Η νέα εμφάνιση των GA4 έχει σχεδιαστεί για να διευκολύνει την πρόσβαση και την ανάλυση των δεδομένων σου. Η πλατφόρμα περιλαμβάνει νέα και προηγμένα εργαλεία οπτικοποίησης που διευκολύνουν επίσης τον εντοπισμό τάσεων και ευκαιριών.

8. Ενισχυμένη Ασφάλεια Δεδομένων 

Το GA4 περιλαμβάνει βελτιωμένα χαρακτηριστικά απορρήτου και ασφάλειας δεδομένων, όπως τη δυνατότητα αυτόματης διαγραφής δεδομένων χρήστη μετά από μια καθορισμένη χρονική περίοδο και σύνθετες ρυθμίσεις ελέγχου δεδομένων για να σε βοηθήσουν να προστατεύσεις το απόρρητο των χρηστών σας.

9. Προσαρμόσιμες Αναφορές και Πίνακες Ελέγχου

Με το GA4, μπορείς να δημιουργείς αναφορές και πίνακες ελέγχου προσαρμοσμένα σε συγκεκριμένες επιχειρηματικές ανάγκες σου, διευκολύνοντας την παρακολούθηση των μετρήσεων με τη μεγαλύτερα βαρύτητα.

10. Προγνωστικές Πληροφορίες

Το GA4 περιλαμβάνει προηγμένα προγνωστικά αναλυτικά στοιχεία και πληροφορίες που μπορούν να σε βοηθήσουν να προβλέψεις με ακρίβεια μελλοντικές τάσεις και μοτίβα, βοηθώντας να λαμβάνεις αποφάσεις που ενισχύουν την υπεραξία και τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της επιχείρησης σου. 

Εν κατακλείδι, το GA4 φέρνει στο προσκήνιο μια προηγμένη και ευέλικτη προσέγγιση στην ανάλυση δεδομένων δίνοντας σου πρόσβαση σε “βαθύτερες” και πολυτιμότερες πληροφορίες χρήσιμες  και απαραίτητες για την μελλοντική στρατηγική οποιασδήποτε σύγχρονης εταιρείας. 

Αν αναρωτιέσαι πώς μπορείς και εσύ να αξιοποιήσεις στο μέγιστο την αποτελεσματικότητα των δεδομένων, είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε (και πίστεψέ μας είμαστε αποφασισμένοι να το κάνουμε). Απλώς έλα σε επαφή μαζί μας!

Αν βρήκες το άρθρο αυτό ενδιαφέρον, μη χάνεις επαφή. Εγγράψου στο newsletter μας για να λαμβάνεις κάθε μήνα τα άρθρα μας, απευθείας στο email σου.

Share:

Facebook
LinkedIn

Περιεχόμενα Άρθρου

Σχετικά Άρθρα

“Μετάβαση στην καινοτομική, εξωστρεφή και έξυπνη εξειδίκευση στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας”

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε υφιστάμενες πολύ μικρές, μικρές και μεσαίες επιχειρ​ήσεις της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. Περίοδος Υποβολής Αιτήσεων:από 22/1/2024 έως 22/5/2024 Σκοπός Σκοπός και στόχος

Προκήρυξη Δράσης«Ενίσχυση της Ίδρυσης και Λειτουργίας Νέων Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων»

UPDATE:  Δημοσιεύτηκε η Δράση «Ενίσχυση της Ίδρυσης και Λειτουργίας Νέων Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων» Ηλεκτρονική Υποβολή Αιτήσεων:18/12/2023 – 29/02/2024 στις 15:00 Σκοπός Η δράση που αναμένεται και

Μόνο ενδιαφέρον περιεχόμενο!

Όπως και εσύ, μισούμε τα spam. Γι’ αυτό σου δίνουμε τον λόγο μας ότι δεν θα σου στέλναμε κάτι που εμείς οι ίδιοι δεν θα το θεωρούσαμε ενδιαφέρον και χρήσιμο. Μια φορά τον μήνα, θα παραλαβάνεις χρήσιμες πηγές και καλές πρακτικές που αφορούν το digital marketing, το e-commerce, το management και πολλά ακόμα ενδιαφέροντα θέματα.